Hagi, Marin, Man și Tănase, antreprenori de succes. Tricolorii și afacerile lor de milioane de euro

Într-o eră în care fotbalul nu mai înseamnă doar 90 de
minute, tot mai mulți jucători români încep să înțeleagă importanța
identității lor dincolo de teren. Imaginea de sportiv profesionist s-a extins,
cu pași repezi, către un brand personal, investiții inteligente, dar și
prezență activă în business-uri proprii și social media.

Ianis Hagi, Dennis Man, Florin Tănase și Răzvan Marin Foto/Instagram
Generația noua a echipei naționale nu mai trăiește exclusiv
din transferuri sau contracte de joc, ci construiește, în paralel, cariere
solide în imobiliare, modă sau estetică. Fotbaliști precum Ianis
Hagi (26 de ani), Dennis Man (26 de ani), Răzvan Marin (29 de ani) și Florin Tănase (30 de ani) devin antreprenori de succes, asigurându-și
un viitor cu potențial financiar serios, din afaceri extrasportive.
Ianis Hagi, un icon în materie de fashion
În urma despărțirii de Glasgow Rangers, Ianis Hagi se află
în căutarea unui nou angajament. În prezent, internaționalul român se
antrenează alături de lotul celor de la Farul Constanța, formație patronată de
către tatăl său, Gică Hagi. Mijlocașul este liber de contract.
Pentru a-și menține statutul financiar în momente critice, Ianis
Hagi a decis să investească în imobiliare. Tricolorul a cumpărat mai multe
apartamente într-un ansamblu rezidențial de lux din Nordul Bucureștiului. A devenit ambasador în proiectul imobiliar „My Place North” din Pipera, alături
de Gică Popescu și Dan Petrescu, dar și alături de alte personalități precum
Cristina Neagu, Elizabeth Omoregie sau Mihaela Buzărnescu.
Mai mult, Ianis Hagi și-a deschis, de curând, un brand de
ochelari de soare, în colaborare cu Maria Popescu, fiica lui Gică Popescu.
„Imeyewear” este un brand de lux, modern. Prețurile ochelarilor de soare
variază între 100 – 150 euro, iar în spot-ul de promovare al brandului au fost
prezente mai multe personalități precum Gică Hagi, Joyskim Dawa sau Nicolas
Popescu.
Răzvan Marin și-a deschis propria clinică în București
Răzvan Marin s-a lansat, în luna iunie 2025, în
lumea esteticii. Internaționalul român a inaugurat, de curând, AVRA Aesthetic
Institute, o clinică de estetică, în colaborare cu soția sa, Crina, dar și cu
Bogdan Apostu și George Rotariu. Lansarea brandului a fost marcată de un
eveniment fastuos, în cadrul căruia au fost prezente multiple personalități din
sportul românesc, showbiz și business.
Clinica este specializată în tratamente estetice non-invazive: epilare definitivă, remodelare corporală, injectabile, tratamente faciale – toate cu tehnologie modernă și medici cu experiență.
Man a greșit cu moda, dar s-a reprofilat în imobiliare
Dennis Man, cunoscut pentru aparițiile sale extravagante în
materie de fasion și design, și-a lansat propria linie vestimentară „Signed98”,
în vara anului 2020. Internaționalul român a colaborat în acest proiect cu partenera
sa de viață, Alexandra Ionela.
Inițial lansată cu un model de hanorace, colecția a evoluat
rapid, incluzând tricouri și pantaloni de trening cu numărul său de joc de la Parma, 98.
Produsele erau vândute exclusiv online, însă brandul nu a avut un succes
comercial major. Ulterior, Dennis Man a făcut investiții majore în imobiliare, majoritar
în Arad și București.
Florin Tănase a deschis un complex rezidențial în Pipera
Un alt tricolor care s-a lansat în industria imobiliarelor
este Florin Tănase. În luna decembrie 2024, fotbalistul a pus bazele proiectului „Noura
Residence”, alături de agentul FIFA, Florin Vulturar. Complexul este situat în
zona Pipera, incluzând patru blocuri a câte șase etaje fiecare, totalizând 128
de apartamente premium, finalizarea acestora fiind estimată spre la finalul
2026. Prețul locuințelor fluctuează între 104.200 € și 438.200 €, în funcție de tip și de suprafață.
Mijlocașul s-a implicat activ atât în campania de promovare
a complexului rezidențial, cât și în etapa de design și vânzare. Jucătorul a
debutat în imobiliare după contractele solide dobândite în urma colaborărilor
cu Al Jazira și Al Okhdood, formații din Orientul Mijlociu. În ceea ce privește
complexul rezidențial din Pipera, Florin Tănase a investit alături de Mirel
Rădoi, Ciprian Tătărușanu, Cosmin Olăroiu și Jean Barbu.
Mai puțin noroc în imobiliare a avut atacantul George Pușcaș (28 de ani), care a pierdut 1,2 milioane de euro în „gaura” de la Nordis.
Ianis Hagi, un icon în materie de fashion
În urma despărțirii de Glasgow Rangers, Ianis Hagi se află
în căutarea unui nou angajament. În prezent, internaționalul român se
antrenează alături de lotul celor de la Farul Constanța, formație patronată de
către tatăl său, Gică Hagi. Mijlocașul este liber de contract.
Pentru a-și menține statutul financiar în momente critice, Ianis
Hagi a decis să investească în imobiliare. Tricolorul a cumpărat mai multe
apartamente într-un ansamblu rezidențial de lux din Nordul Bucureștiului. A devenit ambasador în proiectul imobiliar „My Place North” din Pipera, alături
de Gică Popescu și Dan Petrescu, dar și alături de alte personalități precum
Cristina Neagu, Elizabeth Omoregie sau Mihaela Buzărnescu.
Mai mult, Ianis Hagi și-a deschis, de curând, un brand de
ochelari de soare, în colaborare cu Maria Popescu, fiica lui Gică Popescu.
„Imeyewear” este un brand de lux, modern. Prețurile ochelarilor de soare
variază între 100 – 150 euro, iar în spot-ul de promovare al brandului au fost
prezente mai multe personalități precum Gică Hagi, Joyskim Dawa sau Nicolas
Popescu.
Răzvan Marin și-a deschis propria clinică în București
Răzvan Marin s-a lansat, în luna iunie 2025, în
lumea esteticii. Internaționalul român a inaugurat, de curând, AVRA Aesthetic
Institute, o clinică de estetică, în colaborare cu soția sa, Crina, dar și cu
Bogdan Apostu și George Rotariu. Lansarea brandului a fost marcată de un
eveniment fastuos, în cadrul căruia au fost prezente multiple personalități din
sportul românesc, showbiz și business.
Clinica este specializată în tratamente estetice non-invazive: epilare definitivă, remodelare corporală, injectabile, tratamente faciale – toate cu tehnologie modernă și medici cu experiență.
Man a greșit cu moda, dar s-a reprofilat în imobiliare
Dennis Man, cunoscut pentru aparițiile sale extravagante în
materie de fashion și design, și-a lansat propria linie vestimentară „Signed98”,
în vara anului 2020. Internaționalul român a colaborat în acest proiect cu partenera
sa de viață, Alexandra Ionela.
Inițial lansată cu un model de hanorace, colecția a evoluat
rapid, incluzând tricouri și pantaloni de trening cu numărul său de joc de la Parma, 98.
Produsele erau vândute exclusiv online, însă brandul nu a avut un succes
comercial major. Ulterior, Dennis Man a făcut investiții majore în imobiliare, majoritar
în Arad și în București.
Florin Tănase a deschis un complex rezidențial în Pipera
Un alt tricolor care s-a lansat în industria imobiliarelor
este Florin Tănase. În luna decembrie 2024, fotbalistul a pus bazele proiectului „Noura
Residence”, alături de agentul FIFA, Florin Vulturar. Complexul este situat în
zona Pipera, incluzând patru blocuri a câte șase etaje fiecare, totalizând 128
de apartamente premium, finalizarea acestora fiind estimată spre la finalul
2026. Prețul unităților fluctuează între 104.200 € și 438.200 €, în funcție de tip și suprafață.
Mijlocașul s-a implicat activ atât în campania de promovare
a complexului rezidențial, cât și în etapa de design și vânzare. Jucătorul a
debutat în imobiliare după contractele solide dobândite în urma colaborărilor
cu Al Jazira și Al Okhdood, formații din Orientul Mijlociu. În ceea ce privește
complexul rezidențial din Pipera, Florin Tănase a investit alături de Mirel
Rădoi, Ciprian Tătărușanu, Cosmin Olăroiu și Jean Barbu.