Hidroelectrica a pregătit aproape 1 milion de euro pentru o nouă pagină web. Actuala are 7 ani vechime și a rămas fără mentenanță

Hidroelectrica a pregătit aproape 1 milion de euro pentru o nouă pagină web. Actuala are 7 ani vechime și a rămas fără mentenanță
Hidroelectrica a pregătit aproape 1 milion de euro pentru o nouă pagină web. Actuala are 7 ani vechime și a rămas fără mentenanță

Compania de stat Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, furnizorul de electricitate cu cea mai avantajoasă ofertă pentru populație, lider în topul capitalizării emitenților listați la Bursa de Valori București (BVB) și una dintre cele mai importante societăți din economia românească, vrea să-și înlocuiască actuala pagină de knowledge superhighway, relevă date analizate de Profit.ro.

″Hidroelectrica deține un dwelling de prezentare realizat în anul 2018 care nu mai dispune de mentenanță de la producător și care nu mai corespunde necesităților de comunicare și interacțiune cu clienții externi ai companiei″, se arată în documentația de atribuire a unei licitații lansate fresh.

Citește mai mult pe perofit.ro

About The Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *